Avatar billede 7th Praktikant
21. april 2001 - 23:29 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Den Grimme Bæver

Her kan alle være med. Ingen erfaring, talent eller særlige fancy programmer kræves.
Vil du vinde 30 points og være den første i Ekspertens historie som får Den Grimme Bæver pokal, så kig lige nærmere på
http://www.dengrimmebaever.subnet.dk
for at læse reglerne.
Hvis du skulle have lyst til at deltage, så er det bare med at komme igang, og husk når du er færdig med dit bud på Den Grimme Bæver, så læg dit link her ;)
Vinderen vil blive udvalgt i næste weekend.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 23:32 #1
Avatar billede 7th Praktikant
21. april 2001 - 23:40 #2
Nææ, har faktisk under 300 points **GG** ;)
Synes bare det kunne være en lille sjov ting midt imellem alt det dybt alvorlige og seriøse design de fleste har med at gøre her på eks.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 00:03 #3
Den er jeg sq med på!!.....

/MN
Avatar billede 7th Praktikant
22. april 2001 - 00:19 #4
Damn havde helt glemt at skrive det vigtigste i reglerne. Selvfølgelig gælder det om at lave den grimmeste og mest grinagtig site ud fra de betingelser der står omtalt i reglerne ;)
Avatar billede ye10 Nybegynder
22. april 2001 - 01:56 #5
I KNOW I KNOW!
min farfars hjemmeside!
www.bfj-food.dk!! og det den handler om =) muhaha
Avatar billede 7th Praktikant
22. april 2001 - 03:54 #6
ye10 - den er sgu da for pæn til at være grim hehe ;) Nææ lav du nu din egen grimme bæver site, og lad os se ;)
Avatar billede freddyf Nybegynder
22. april 2001 - 04:04 #7
Her er 2 sider
www.laltotal.subnet.dk (opfylder ikke alle kravene)
www.lort.person.dk
Avatar billede 7th Praktikant
22. april 2001 - 04:36 #8
Nææ det er sgu da ikke en rigtig bæver sider hehe ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 10:10 #9
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 10:11 #10
ye10<--> Du er godt klar over at under \"magerine\" er der ikke .dk efter e-mail-adressen?
Var det ikke den side MagnusXX lavede?
Avatar billede coinz Nybegynder
22. april 2001 - 13:43 #11
I\'m on it...

-coinz-
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 22:43 #12
her er en mig og arke-b har lavet...vi er ret stolte af den *GG*

www.fodsved.dk

/MN
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. april 2001 - 07:11 #13
hmm, der burde vel stå bjarke-b!!

Men tjek vores side ud...den styrer!!!!!!!!!

Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. april 2001 - 07:11 #14
ved jeg får pointsne
Avatar billede 7th Praktikant
23. april 2001 - 11:34 #15
Det kan selv en bæver lave grimmere arke-b hehe ;)
Nææ, nu vil jeg da gerne snart se en rigtig bæver side, ellers må jeg jo selv til at lave en...
Avatar billede 7th Praktikant
23. april 2001 - 11:54 #16
En ritig bæver side ville aldrig ha\' sit eget domæne **GG**. Det trækker klart ned ;)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
23. april 2001 - 15:24 #17
nå nå..nu ikke så kritiske den er klart en go\' kandidat! :o)

/MN
Avatar billede 7th Praktikant
23. april 2001 - 22:52 #18
Avatar billede 7th Praktikant
28. april 2001 - 20:52 #19
Øv bøv, sjov ide, men åbenbart var der ikke ret mange som var med på ideen :(
Ser mig nødsaget til at trække points tilbage igen så...dog fås fodsved siden 10 points hehe ;)