Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. november 2005 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier tekst via feltkode

Jeg er ved at skrive en manual til et system. Deri skal jeg bruge den samme sætning flere gange. Jeg tænkte om det så ikke var muligt via en feltkode, at "copy/paste" teksten ind på et andet sted.

Lidt lige som man i Excel, kan referere til en cellen med =A1, og så skriver den det sammen, som der står i A1.

Hvis sætningen i fremtiden skal ændres, så kan jeg nøjes med at gøre det ét sted.
Avatar billede rvm Nybegynder
15. november 2005 - 12:46 #1
Se mit sidste svar: http://exp.dk/spm/663731
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. november 2005 - 13:02 #2
Perfekt