Avatar billede liselottegudmann Nybegynder
14. november 2005 - 19:33 Der er 2 kommentarer

Indspil din egen CD

Hej

Hvordan kan jeg indspille min egen CD fra computeren. Jeg skal via en mikrofon synge 5 sange (på mere end 60 min., så den almindelige lydafspiller duer ikke), hvorefter de kan lægges ned på en CD.

Er der nogle der kan hjælpe mig ?

På forhånd tak

Lise Lotte
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2005 - 20:02 #1
Du synger vel ikke 60 minutter i rap ?

De fleste kunsnere holder vel en lille bitte pause....

Men det her stykke software har jeg brugt til stor glæde:

http://www.acoustica.com/mixcraft/

Synger dog ikke, og kan ikke fortælle dig om det kan optage i over 60 minutter.. MEn det er skide godt til at klippe og redigere til husbehov, og sikkert også professionelt..
Avatar billede liselottegudmann Nybegynder
15. november 2005 - 08:27 #2
Hej Jokkejensen

Tak for dit svar, men det var nok ikke lige det jeg søgte - Kan ikke få det til at virke. - Og nej jeg synger ikke i 60 min. i rap og faktisk heller ikke til dagligt, men skal bruge det som en hadegave. - Så det må ikke være alt for kompliceret.