Avatar billede mollernielsen Nybegynder
10. november 2005 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er den side ok??

Behøver lidt ris og ros for siden.
HTTP://www.snegom.dk
mollernielsen
Avatar billede trekkies Juniormester
10. november 2005 - 20:10 #1
Den siger at der mangler en doctype, jeg kan se en på sitet, men prøv denne i stedet for:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Når at jeg er inde på "kontakt" siden og klikker på "Sänd" knappen, så kommer der en outlook form frem med dette i:
fornamn=
efternamn=
mail=
hemsida=http://
feedback=

Ellers en fint site, men på forsiden synes jeg at "Välkommen" skal være centeret.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2005 - 20:13 #2
Sorry, I am unable to validate this document because on line 8-9, 12, 15, 79, 117, 119, 121, 123-124, 126, 129, 131, 133-135, 137, 139, 184  it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8  (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
10. november 2005 - 20:13 #3
et dumt spørgsmål - men alligevel når nu det er et .dk site med svensk tekst er det egentlig svenske el. dk-kroner vi snakker om? Man kan misforstå det.
Avatar billede mollernielsen Nybegynder
10. november 2005 - 20:22 #4
Du har fuldstændigt ret det er i Skr. men jeg har siden i DK, skulle have et nyt domæn navn.
Avatar billede mollernielsen Nybegynder
11. november 2005 - 10:17 #5
Hej tak for hjælpen, det var for at jeg skrev den i Dreamweaver, den kan omvandle svenske æ og ø og å, jeg havde stillet den til ikke at omvandle.Så til "trekkies" send et svar så jeg kan give dig point.
mollernielsen
Avatar billede trekkies Juniormester
11. november 2005 - 11:02 #6
Glad for at kunne hjælpe dig :)
Avatar billede trekkies Juniormester
11. november 2005 - 13:20 #7
Tak for point :)