Avatar billede joksekolbe Nybegynder
10. november 2005 - 15:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm vibrerer

Hej jeg har en gammel noname 19" skærm som jeg har haft i snart 5-6 år. Men nu er den begyndte at virbrere hele tiden nede i venstre hjørne, hvilket er meget irreterende, da det nærmest strækker sig over hele skærmbilede. Er det noget der er kan gøres noget ved? Eller det federe at investere i en ny skærm?
Avatar billede boxer Nybegynder
10. november 2005 - 15:42 #1
Jeg er ikke sikker på dette virker - din skærm kan også være færdig men..
Sidder der ikke en menuknap på din skærm hvor du kan komme til noget der hedder "degauss" Prøv om det hjælper.
Avatar billede summer Mester
10. november 2005 - 15:50 #2
Symbolet kan ligne et omvendt U med en skråstreg igennem.
Avatar billede joksekolbe Nybegynder
10. november 2005 - 15:55 #3
Degauss virkede ikke.. Men det ville ikke undre mig hvis min skærm var ved at være der.
Avatar billede boxer Nybegynder
10. november 2005 - 15:58 #4
Det er svært at sige helt bestemt om din skærm er defekt :o)
Avatar billede screem_brille Novice
21. november 2005 - 09:46 #5
defekte kondensatorer, så din skærm er halv defekt.
Avatar billede joksekolbe Nybegynder
22. november 2005 - 11:42 #6
Jeg fik en ven af min ven til at kigge på den. Han åbnede den og gjorde et eller andet og nu er det pist væk.. Han vidste ikke rigtig hvad det var.. Men det stoppede..