Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

min skærm/grafikkort virker ikke

jeg kan ikke få signal på min nye med med et 6800 gt kort !
skærmen ved jeg virker, har prøvet den på en anden pc.
kortet sidder ikke fast på kabinettet fordi jeg har løftet motherboardet for meget til at det passer ved kabinetsiden.
og nu kom jeg vist til at knække noget af den der plastic ting af der holder grafikkortet fast til motherboardet.
men det hele virkede igår aftes.
fatter det seriøst ikke.

hvad kan være gået galt ? Mit kort er da ikke brændt af vel ?

- kan give flere point
Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. november 2005 - 15:28 #1
ps. der har været problemer før, men da satte jeg bare stikket på skærmen bedre fast og efter et par gange men tænd/sluk virkede den!
engang kunne jeg heller ikke få den til at virke, men der sad grafikkortet ikke ordenlig fast så der satte jeg den bare bedre fast, og så virkede det!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. november 2005 - 15:30 #2
ps, jeg er dragonballs ven der prøver at hjælpe ham lidt mens han er på toilettet ;D
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. november 2005 - 15:48 #3
Kan vi få et billede af det du har brækket af? Altså hvordan ser stikket ud nu?
Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 15:55 #4
der er den der hvide plastic ting ud fra den blå grafikkort slot.
se her: http://www.computex.ws/img/news/1557/asus-a8n-sli-scan-front.jpg

det er ikke mit mobo men sådan ser den ud.
men igår virkede grafikortet, så gik jeg i seng og det første jeg gjorde da jeg kom hjem idag var at tænde pc'en men der var intet signal !
så pillede jeg lidt, og kom til at knække noget at den hvide dims af.
Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 15:59 #5
bliver nødt til at vide det, kan jeg have ødelagt noget alvorligt såsom grafikkortet ?
Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 16:50 #6
og forresten kan jeg ikke mærke køleren på mit grafikkort !
den blæser ikke
Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 19:02 #7
jeg tror at min ven egr_sli og jeg løste problemet ;D
kortet lå vist og kortsluttede på et eller andet, men nu virker det ivertfald så nu er jeg glad ;D

egr_sli får pointene
Avatar billede dragonball Nybegynder
09. november 2005 - 19:03 #8
svar
Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. november 2005 - 19:04 #9
ja ja kommer nu ;D