Avatar billede primse Novice
09. november 2005 - 09:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Drop down menuer.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside, og kan ikke få dropdown-menuer til at virke. Knappen er grå, så jeg kan ikke sætte dem ind.
Nogle der kan se i min kode om der er noget galt?
Jeg arbejder i Dreamweaver MX 2004, og siden er www.glemsom.com
Håber en kan hjælpe..

Mvh
Katrine
Avatar billede miss-g Seniormester
09. november 2005 - 10:57 #1
Du skal først markere din knap, så bør "Shop popmenu" blive aktiv.

Hvis ikke så tjek "show events for..." i bunden af behavior paletten. Min står til  4.0 and later browsers.

Og så skal du naturligvis lave menuen på din template - da den jo er låst på html siden.

Jeg kan få det til at virke, så kan du også *S*
Avatar billede primse Novice
09. november 2005 - 16:59 #2
Hm, det er det jeg gør, men den boks, kan jeg ikke finde den valgmulighed du nævner i behavior palletten...

Den er stadig væk grå.
Der ar været nogle andre knapper, med en drop-down menu engang, men som jeg slettede. Så jeg har en mistankt om at den har efteladt noget i koden, som gør jeg ikke kan oprette nye.

Hm, jeg er slet ikke en ørn til det! Men al begyndelse er svær!:O)
Avatar billede miss-g Seniormester
09. november 2005 - 17:04 #3
Det tror jeg ikke er tilfældet - for jeg tog jo din side fra nettet og kunne godt lave menu på knappen...

Jeg sidder godt nok med Dreamweaver MX (bruger ikke 2004 versionen).
Avatar billede primse Novice
09. november 2005 - 17:26 #4
Hm, vile lægge et skærmprint ud, men nu vil den heller ikke vise billeder...
Avatar billede miss-g Seniormester
09. november 2005 - 21:26 #5
Din computer? eller hvad driller? *G*
Avatar billede primse Novice
12. november 2005 - 17:22 #6
Er startet forfra på en ny side, men ellers tak for hjælpen
Avatar billede zambezi Nybegynder
21. december 2005 - 10:01 #7
Hej Jeg har det samme problem i min DW MX...det er bare så irriterende! Hvordan kan man få "Show pop-upmenu" aktiv?

Jeg opretter et nye spørgamål.