Avatar billede flamsk Nybegynder
08. november 2005 - 22:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

billig udlands SMS´er

Hej

Vi er nogle personer som går og tænker på at lave et firma som tilbyder billige SMS beskeder til udlands numre.

I den forbindelse vil vi gerne have undersøgt om der er et sådan marked, og vi vil derfor i den forbindelse gerne have lidt hjælp.

Er der ikke nogen af jer som er venlige at udfylde et spørgeskema, som består af 3 multichoice spørgsmål, så vi kan finde ud af om vi skal gå videre med vores idé.

På forhånd tak

Skemaet findes på denne adresse : http://www.askpeople.dk?i2=SMSChamps
Avatar billede flamsk Nybegynder
08. november 2005 - 22:16 #1
der er allerede én person som har brugt skemaet, vi siger tak til den person, men vi ser gerne frem til flere besvarelser ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
08. november 2005 - 22:38 #2
2 :o)
Du må desværre ikke udlove point i et spørgsmål som dette. Der findes jo ikke noget svar :o)
Avatar billede japping Nybegynder
08. november 2005 - 22:42 #3
Kan svaret ikke være resultatet af deres undersøgelse ?
Avatar billede flamsk Nybegynder
08. november 2005 - 23:08 #4
man må kunne fordele point imellem dem som laver et indlæg her ;)

jeg fordeler dem bare ligeligt, når folk har udfyldt skemaet, så lav et svar ;)

Håber det kan lade sig gøre på denne måde, folk skal selvfølgelig ikke snydes for point.

På forhånd tak
Avatar billede peterkopi Nybegynder
09. november 2005 - 02:08 #5
Nå, men så er der 3!
Avatar billede ibleif Nybegynder
09. november 2005 - 09:49 #6
Har også svaret... selvom svaret måske ikke lige var hvad I håbede på! :-)

// Ibleif
Avatar billede japping Nybegynder
16. november 2005 - 00:30 #7
svar