Avatar billede Slettet bruger
08. november 2005 - 12:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mp3 på hp ipaq

kan man lave en ipaq 3970 og hx4700 om til en mp3 afspiller hvis man monterer et stort sd kort .

Hvilket program skal man bruge som afspiller har ms noget ala media player for pocketpc ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. november 2005 - 13:25 #1
Ingen problemer.
Smid et kort i.
Der er fra du får den pocket media player i dem, ellers er der andre muligheder, som fx http://tcpmp.corecodec.org/about. Der findes også andre mere "winamp"agtige programmer, men selv nøjes jeg med de 2.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2005 - 13:27 #2
Der er fra du får den pocket media player i dem

øhh hvad mener du lige ?

er media player allerede i ipaq´s ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. november 2005 - 13:32 #3
Det skulle den meget gerne være ja :)
Start - programmer - MediaPlayer.
Sidder selv med 4700 - og Mio168 har den også.
Den er default indbygget i MS-PDAerne, selvom det ikke er iPAQ
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2005 - 13:38 #4
Jeg har ikke lige ipaq´n i hånden pt men du skal have tak Annika

Går ud fra det er nemt nok og veksle mellem mp3 filerne i programmet
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. november 2005 - 13:46 #5
Absolut så lidt.
De kører på hver sin måde mht. at finde filerne - kan ikke huske hvordan hvilken er.
Men ellers er der winamp-klon hvis du er til den (kan ikke huske url, har ikke selv prøvet den).

Andre muligheder: http://pocketpcfreewares.com/en/index.php
søg på mp3 eller hvad der falder dig ind, så er der lidt udvalg.
Det er forresten ofte oppe, synes jeg at huske, på forum.pocketfreak.dk

og selvtak ser jeg.

Husk også at opdater hvis du har behovet for det via HPs side.