Avatar billede 2pretty4u Mester
07. november 2005 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Data kopiring mellem laptop og stationær

Kære Eksperten.

Jeg har fornyligt anskaffet mig en Stationær computer. Derudover har jeg en laptop som bruges på arbejdet. Derfor ville jeg gerne have at alle nye dokumenter blev overført til den stationære, og omvendt. Er der et smart program hvormed dette kunne gøres? Hvor den tjekker på begge pcer når de bliver tilsluttet om der er nogle nye dokumenter og så derved overfører dem? Lidt ligesom en dokingstation til en "handheld"

Håber at høre fra jer kloge mennesker

Mvh

2pretty4u
Avatar billede halifax Nybegynder
07. november 2005 - 11:12 #1
Ved ikke om det er et program du vil betale for, men ellers kan du kikke her

BeInSync
BeInSync enables you to seamlessly and securely access and use your latest data anytime, anywhere - at the office, from home or on the go. Using innovative Secure Peer-to-Peer Technology that automatically synchronizes all your computers (home PC, office PC, laptop), BeInSync ensures that wherever you go, your data will follow.
http://www.beinsync.com/what_is_beinsync.php

Giv lige en melding tilbage om det er noget du kan/vil bruge.  :)
Avatar billede tmsound Nybegynder
08. november 2005 - 12:43 #2
Jeg ved det også er indbygget i Windows XP.

Man syncronisere sine mapper som offline.
Det kan man hvis du højreklikker på din mappe du vil gøre det med, og så vælge det faneblad hvor der står deling af mappe.