Avatar billede Wezio Juniormester
06. november 2005 - 23:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken projektor?

Jeg står og skal købe en projektor, primært til hjemmebrug, til PlayStation, film (hjemmebiograf) og computer.

Jeg har desværre ikke rigtig forstand på projektorer, så nu må jeg ha´ jeres hjælp! :)

Jeg har en maks pris 6000 kr. +/- lidt, men lad os prøve med et maks på de 6 kg.

Hvad vil det sige at det er DLP eller LCD projektorer og hvad har ANSI-lumens og opløsninger at gøre... hvad er godt? Det er jo nemt nok at søge på projektorer til maks 6000 kr. på EDBpriser.dk, men der kommer godt nok også mange op :-)

På forhånd tak!!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. november 2005 - 23:20 #1
har heller ikke vildt meget forstand på projektorer, men der var et pc blad der havde en stor test for ikke så længe siden. Hvis du er heldig kan du finde det på biblioteket eller noget !
(mener epson vandt testen)
Avatar billede Wezio Juniormester
07. november 2005 - 09:37 #2
Er der ikke nogen andre der kan hjælpe....? :-)
Avatar billede alichu Nybegynder
07. november 2005 - 12:30 #3
Hey

Jeg har en test du lige kan se på, og derefter kan du selv bedømme hvad for en du vil købe :)

http://www.taenk.dk/upload/application/8af30225/22_25_t56.pdf
Avatar billede Wezio Juniormester
07. november 2005 - 20:34 #4
Jeg har godt set de teste, men jeg tænkte nu mere på om nogle havde nogle egne erfaringer med de forskellige projektorer og måske er i stand til at kunne anbefale en bestemt projektor i det prisleje jeg går efter :-)

Test mig her og test mig der.. hvad er jeres erfaringer? Hvad er godt?

Hvad med den her: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=137643 er en opløsning på 800x600 for lavt til sådan en projektor, eller ??
Avatar billede Wezio Juniormester
11. november 2005 - 21:51 #5
Lukker.. jeg kunne ikke bruge nogle af svarene til noget... :(