Avatar billede varmeskud Praktikant
06. november 2005 - 13:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan med ip telefon?

Hej

Jeg søger noget viden om ip telefoner.

Jeg har TDC fastnet hvor jeg ringer gratis til hus telefoner. Men ringer stort set kun til mobilér. Og ringer meget til udlandet - færørne.

Så har jeg TDC fast internet på 4Mbit.

Så tænkte jeg at få ip telefon da jeg så kun skal betale for abonoment til hus telefon da jeg skal have hus telefon for at have internet. Og på den måde spare penge ved at bruge ip telefon.

Er det ikke noget med at man ringer gratis til andre ip telefoner da dem på færørne så skulle have ip telefon også. Men det skulle gerne være sådan at jeg kunne gå rundt med lige som alm. telefon i hele huset.

Men hvad skal jeg bruge og hvad er priserne?

Mvh Kim
Avatar billede hr.usb Nybegynder
06. november 2005 - 17:00 #1
med denne 2 i 1 tlf har du alm. dect tlf. og "skype". tilslutter du handsættet et headset (2,5mm) kan du bevæge dig rundt og samtidig have begge hænder fri
Avatar billede zenze Nybegynder
06. november 2005 - 18:12 #2
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. november 2005 - 18:27 #3
Okay

zenze - Den sidste dims du linker til. Skal man have den på selv om man køber den dyre?

Men f.eks jem & fix har 2 et eller andet ip telefon til salg.

Går ikke så meget op i designet på sådan nogen ting. Bare det er noget der kan holde til at tabes engang imellem og hvis man glemmer den i garagen om natten.

Men dem du linker til. Der skal ens pc så være tændt?

Men er/var der ikke kommet sådan noget ip telefon som man tilsluttede til sit internet så det virker som en almindelig telefon men man slab for at det skulle gå over ens pc? altså så pcén kunne være slukket!
Her kunne man så også ringe til alm. fastnet samt mobiler til priser der lignede 22øre pr. min. til en mobil telefon?
Avatar billede zenze Nybegynder
06. november 2005 - 18:44 #4
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. november 2005 - 18:48 #5
Sorry men kan ikke helt overskue det.

Hvad koster det og få ip telefoni i abbonoment og hvad er min. priserne på at "ringe"

HVordan skal det så sættes op m.m.
Avatar billede zenze Nybegynder
06. november 2005 - 19:08 #6
Gratis over PC'en med Skype:
http://www.skype.com/helloagain.html
Om det koster - og hvad - uden er jeg ikke klar over.
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. januar 2006 - 20:15 #7
nogen der skal have point så jeg kan få lukket?
Avatar billede zenze Nybegynder
08. januar 2006 - 22:52 #8
Hvad har du besluttet? Tag bare point selv.
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. januar 2006 - 23:02 #9
Er desvære ikke kommet vider med det.

Ud over jeg har købt sonofon fritid til min mobil så jeg ringer "gratis" på både fastnet og mobil