Avatar billede steffrmort Nybegynder
05. november 2005 - 19:57 Der er 7 kommentarer

Problem med ekstern HD

Problemet ligger i at når jeg sætter den eksterne HD til USB og tænder for den så danner den en DVD-drev og ikke en anden HD?
Hvordan kan jeg løse dette problem?

Har haft den sat til en anden computer end min egen og der virkede det hele fint.
100 point på højkant...
Avatar billede alichu Nybegynder
05. november 2005 - 20:36 #1
Hvor mange USB porte har du?
Prøv at sætte den i en anden, jeg tror det er fordi den registrer din Eksterne Harddisk som et andet medie!
Avatar billede steffrmort Nybegynder
06. november 2005 - 00:12 #2
Har 2 porte og jeg har prøvet dem begge 2.
Nogle gange danner min maskine et DVD-drev og andre gange kommer der godt nok en lokal disk op, men med I/O enhedsfejl...
Avatar billede alichu Nybegynder
06. november 2005 - 09:57 #3
Når du har sat din ekstern hdd op, har du så tjekket i "Device Manager" om din hdd står der inde??
Avatar billede steffrmort Nybegynder
06. november 2005 - 12:46 #4
Nope!

Hvordan gør jeg det? Og hvad gør det godt for? :o)
Avatar billede steffrmort Nybegynder
06. november 2005 - 18:34 #5
Nu har jeg fået tjekket "Device Manager" og drevet er der godt nok, og der bliver meldt ud at der ikke er nogen fejl på.

Nu er det pludselig ikke hver gang der bliver dannet et DVD-drev, men der kommer altid en ny lokal disk frem som jeg ikke kan komme i kontakt med. Der er altid "I/O enhedsfejl"
Avatar billede nva Praktikant
07. november 2005 - 08:43 #6
Har du jumpet din externe harddisk som master?
Avatar billede nva Praktikant
07. november 2005 - 08:44 #7
Den skal være jumpet som master.