Avatar billede brinckzone Nybegynder
04. november 2005 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Salg på nettet uden kreditkort som Dankort.dk

Hej. Jeg er med i en lille teaterforening. Hvert år har vi en forestilling, som vi sælger billetter til. Som det ser ud nu sælger vi 1200 billetter. Det vil vi gerne gøre bedre ved at sælge dem via vores hjemmeside også. Men det er jo rigtig dyrt at oprette sig på dankort.dk og den slags. Har tænkt på noget med girokort og en formular. Og så sende billetten med girokortet. Er der nogen der har erfaringer inden for denne slags?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 16:48 #1
Ja jeg har erfaring med det...og jeg synes at det fungerer rigtig godt. Jeg har haft en butik hvor vi brugte det i 3-4 år og der var næsten ingen problemer med det.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 16:49 #2
er enig med visualdeveloper... Har nogle venner der bruger det og det er meget tilfredse med det !
har selv ingen erfaringer, men har hørt rundt omkring at det skulle være godt !
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2005 - 16:59 #3
www.ewire.dk kunne være en supplerende løsning
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 17:02 #4
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. november 2005 - 09:08 #5
[spam]
hej jeg har søgt efter lign. løsning til udenlandsbetalinger (altså international giro eller lign.) har ewire, men mangler en "papir-løsning" er der nogen af jer som kender til dette?

(såry "brinckzone" men jeg måtte lige spørge)  :-)
Avatar billede brinckzone Nybegynder
06. november 2005 - 16:04 #6
Ved I hvordan man kommer igang med det med girokort osv.? Er det bare at oprette en girokonto eller?