Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
03. november 2005 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BlueTooth headset som virker med IPAQ 2210

Hej Eksperter,

Jeg leder efter et bluetooth headset som virker med min IPAQ. Jeg skal bruge det når jeg anvender skype. Jeg har allerede et JABRA 250 men det virker ikke. Jeg får at vide at headsettet ikke tilbyder nogle brugbare services når jeg prøve at koble det sammen med IPAQ'en
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. november 2005 - 11:31 #1
På min egen PDA har jeg samme oplevelse nogle gange med mit headset - her hjælper det at parre dem igen, men denne gang skal du vælge at du vil vælge headset og ikke at PDAen selv skal finde en enhed.

Hjælper det?
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
01. maj 2007 - 18:35 #2
Rydder op