Avatar billede varmeskud Praktikant
03. november 2005 - 09:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er denne værd?

Hej

Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med hvad min nye PDA er af. Hvor meget koster en helt ny og hvad er min værd.

Det er en HP 1940. Der er 128MB sd kort til, styresystem, Stil til at forbinde til PC. 220V strøm. Stander til bilen med 12V strøm. Den har ingen ridser. Kun bag på hvor der er et par enkelt. Ca. 1 år gammel. Næsten ikke brugt da personen der har haft den før ikke kunne finde ud af at bruge navigationen i den. Men der er ingen GPS til den.

Evt. nogen der har en GPS som virker til den til slag eller link til nogle brugte der passer til den.

Ville nemlig gerne vide om jeg har givet for meget for den.

Mvh Kim
Avatar billede cob Nybegynder
03. november 2005 - 09:37 #1
Ikke ret meget... pda'er falder meget hurtigt i pris...
Har se samme model med 64MB kort til 12-1400,- for et stykke tid siden - så meget mere end det skal man nok ikke regne med...
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. november 2005 - 09:45 #2
Okay men denne er med 128MB ;-)

Men hvad ville den koste fra ny af?
Hvor gammel er denne serie?

Men den er perfekt stand og den er sku virkelig velholdt. Orginal kasse med.

Men virkelig kun så lidt, 12-1400kr?
Avatar billede cob Nybegynder
03. november 2005 - 10:38 #3
Modellen er vel 2-2,5 år gammel + det er en low-end model - altså fra den billige ende af skalaen.... (en lille søgning siger at den kan fås til 2200 i dag som ny) - brugt vil jeg nok holde fast i at den ikke skal koste mere end MAX 12-1400 - og det er absolut max)...
SD-kort koster næsten ingen ting - (og i dag er 128mb ikke ret meget) - så det betyder ikke rigtigt noget...
Avatar billede sevelsted Nybegynder
03. november 2005 - 10:38 #4
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. november 2005 - 10:46 #5
Okay.

Så kan jeg vist godt sige at jeg kun har givet 800kr som jeg så kan forstå på det hele er ekstra billigt .-p

Men så sådan en GPS dims til den. Hvad for en skal jeg have der? Skal jo vist som jeg har hørt være en blutooth. Men vilken. Gerne brugt.
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. november 2005 - 13:51 #6
Takker for hjælpen