Avatar billede garfieldzx Nybegynder
03. november 2005 - 08:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

qtex s100 pocket pc

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får ændret opsætningen på den, så den kan blive dansk?

hvis jeg skal dawnloade drivere eller software, er der så en der vil være venlig at give mig et link til hvor jeg kan finde de ting?

Takker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. november 2005 - 09:10 #1
Styrresystemet på den er jo Microsoft Windows Mobile 2003 Second edition. Tvivler på at der er en dansk version.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
10. december 2005 - 00:56 #2
Hvis du har Word97 på dansk kan du putte den's ordbog i din pda's windows mappe, så har du dansk ordbog.
Måske kan du også ænder nogle ord i regedit.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
27. august 2006 - 14:25 #3
lukker