Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 06:54 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Browser understøtter ikke cookies

Hejsa, jeg er ikke lige nogen ørn til det med computer og har nu seriøs brug for hjælp. Jeg skal tjekke min karakter på en hjemmeside, denne popper dog op og siger at min browser ikke acceptere cookies. Jeg har læst de spm og svar der tidligere har været på dette område og fulgt rådene. Det hjælper dog ikke hverken at sænke sikkerhedsniveau eller accept af alle cookies.

Hvad gør jeg?

Jeg har slettet alle cookies og temp inter filer. Kørt adaware, slået firewall fra, men lige lidt hjælper det.  mvh rasmus
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 08:16 #1
Funktioner-internetindstillinger-avanceret, sæt til standard, du har tømt oversigt?
Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 08:45 #2
Det virkede ikke, hvad mener du med tømt oversigt?
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 09:53 #3
Ovenover adresselinjen, står der enrund pil, det er oversigten, er den for fuld, starter problemerne, du trykker på den, så kommer der en boks i venstre side, højreklik på ugerne/dagene og tryk slet.
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 09:54 #4
oversigten er midlertidige internetfiler.
Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 10:02 #5
Nåh okay, den oversigt. Den har jeg tømt, hvilket heller ikke har hjulpet på problemet.
Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 10:06 #6
Min adgangs informationer bliver heller ikke gemt, når jeg går ind på en side jeg har været logget på før, selvom jeg har bedt den om at huske mig. Er det ikke hensigten med cookies at de bla. skulle sørge for at at man var fri for denne log ind hver gang
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 10:53 #7
Du skal slå cookies til, er cookies slået til, skal du ikke taste log ind hver gang.
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 11:08 #8
Du skal i beskyttelse af personlige oplysninger.
Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 14:23 #9
Jeg forstår ikke helt. Lige nu står mine indstillinger til accept af både 1. og 3. cookies. Kan stadig ikke komme på den hjemmeside lige meget om sikkershedsniveau er lavt eller højt. Den gemmer heller ikke mine log ind oplysninger lige meget om det er lavt eller højt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. november 2005 - 15:44 #10
Se efter om der ikke er flueben i behandle ikke cookies automatisk i personlige oplysninger.
Avatar billede rammo Nybegynder
04. november 2005 - 00:21 #11
jeg har flueben i den der hedder override automatic cookie handling. derefter har jeg accept at både first-partly og third-partly cookies
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. november 2005 - 09:36 #12
Der skal ikke være flueben der.
Avatar billede rammo Nybegynder
04. november 2005 - 10:10 #13
det var bare den indstilling jeg startede med. kan det have noget at gøre med at jeg ikke har et fuldt opdateret windows
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. november 2005 - 18:10 #14
Windows skal altid være fuldt opdateret.
Avatar billede rammo Nybegynder
05. november 2005 - 00:06 #15
okay, så tror jeg det var løsningen på problemet. Sidder pt i australien og har selvfølgelig ikke fået min win cd med herned, så service pack 3 må vente med at blive installeret til jeg rammer danmark igen.tak for svarene. Hvor dan giver jeg dig point?
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. november 2005 - 08:49 #16
Det har du gjort, og jeg takker. SP3? hvilket OS kører du med?