Avatar billede jasy Nybegynder
02. november 2005 - 21:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler lyde fra forskellige hjemmesider

Jeg har en stationær og en bærbar som pludselig ikke vil afspille musik fra diverse hjemmesider.
Umiddelbart har jeg ikke lavet ens ændringer på begge computere som skulle foranledige den manglende musik. Min kone har også en bærbar på samme net men hun afspiller musik uden problemer. Den stationære er direkte på nettet og den bærbare er koblet trådløst op. Jeg mener jeg har prøvet alle tænkelige muligheder men kan ikke få skidtet til at spille. Er der nogen der kan hjælpe mig!!!
Avatar billede lmc Nybegynder
02. november 2005 - 21:34 #1
Hvis du bruger Windows Xp, kan du bare oprettet den windows fra et tidliger tidspunkt.

Start/Programmer/Tilbehør/Systemværtøjer/Systemgendannelse

Mange gange er det, det nemmeste.

Så skulle lyden gerne virke igen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 22:14 #2
http://www.ilovewavs.com/ - er der 'musik' her ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 22:14 #3
Ka' putter siger/spille noget som helst ?
Avatar billede jasy Nybegynder
03. november 2005 - 21:29 #4
Jeg har løst problemet ved at gå tilbage til et tidligere restore-punkt. Lyden er tilsyneladende forsvundet i forbindelse med en afinstallation af et virusprogram. 200 point til majsmarken. Nu er jeg blot i tvivl om hvordan jeg får afleveret disse ?.
Avatar billede lmc Nybegynder
03. november 2005 - 22:16 #5
Han skal først ligge et svar. Men ikke for noget,var det ikke mig der kom med svaret først?

Forsat go' dag
Avatar billede lmc Nybegynder
03. november 2005 - 22:16 #6
Start/Programmer/Tilbehør/Systemværtøjer/Systemgendannelse
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. november 2005 - 11:04 #7
P til <lmc> ...

PS: Generelt - Du bør lige rulle en WindowsUpdate efter en Systemgendannelse procedure...