Avatar billede maniac22 Nybegynder
02. november 2005 - 17:29 Der er 5 kommentarer

Mine computer fryser i spil

Hej

jeg har det problem at i nogle spil kan min computer finde på at fryse i flere sekunder af gangen hvor lyden kører i loop, det sker specielt i spillet battlefield 2 hvor hver gang jeg trykker på join game hvor den fryser i op til 6 sekunder før den går videre(dette sker kun første gang jeg kører spillet efter en reboot).

jeg har en amd 64 3200+ cpu, 768mb ram pc3200 ram, ge6800, 37gb Raptor HD

kan det være at jeg simpelthen har for lidt ram at den fryser??

jeg har checket temp på grafikkort og cpu og de er begge meget lave (CPU 38-50c) (GPU 40-60c)

mvh
Patrick
Avatar billede bartz Praktikant
02. november 2005 - 17:33 #1
Normalt så plejer det at være grafikkort fejl. Så jeg vil anbefale at du downloader den her Geforce driver: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1027 Husk at afinstallere den gamle driver inden du installere den nye.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 17:36 #2
ellers se om der er et patch til spillet.
Kør med samme opløsning i spillet som på skrivebordet, 1024x768 feks.
Test med directx.
fjern fluebenet i funktioner/mappeindstillinger/vis.. søg automatisk efter netværksmapper og printere.
eller andre programmer, der kører i bagrunden, check evt. msconfig.
ellers tror jeg du skal prøve at scanddiske, diskoprydning, slet alt i temp, internet temp, cookies..m.m..defragmentere.
og slet programmer du ikke bruger.. altså en ordentlig oprydning.O)
Opdater hos Ms, husk firewall. Og scan for virus, og spyware.
Avatar billede maniac22 Nybegynder
02. november 2005 - 17:47 #3
Jeg prøver at installere de omega drivere

jeg har INGEN programmer kørende i bagrunden når jeg spiller

jeg bruger diskeeper til defrag, fjerner spyware jævnligt og fjerner normalt overflødigt junk i at starte op via msconfig

har rimeligt meget styr på computer men det her problem kan jeg bare ikke få løst
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 17:48 #4
rart at høre..O)
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2005 - 11:02 #5
Hjalp det?