Avatar billede zay Nybegynder
02. november 2005 - 12:42 Der er 2 kommentarer

Programmør/partner til portal(er)

Jeg søger en programmør/partner til et portal projekt(er).Tanken er at starte flere portaler på sigt - inden for Businessnetworking-Outsourcing etc.

Jeg står for salg/marketing, men jeg mangler en partner til at holde styr på de tekniske aspekter dvs. at programmere, vedligeholde, lave system beskrivelse, tjekke kode osv.

Du skal kunne kode C++,C#, dotNet, Java m.m, erfaring med database programering og have gode ideer til at løse problemer...

Du skal være over 18 og du er målrettet, kreativ og ikke giver op fordi du møder en udfordring. Du skal bo i københavn.

Du vil indgå i teamet som medejer / partner og du vil indgå som medejer på ligefod som jeg selv er og du vil have del i de få udgifter vi vil have i opstarten + indtægter naturligvis (et anderledes split som medejer kan diskuteres)

Design er ved at blive defineret men jeg mangler dig til at fuldende det ;)

Jeg er ikke interesseret i at høre fra programmører som i forvejen er i tidsnød. Du skal regne med ca 10 timers arbejde pr. uge

Kun seriøse henvendelser - Skriv til mig hvis du er frisk!

Hvis andre har gode ideer til hvordan jeg ellers kan komme videre hører jeg gerne fra Jer
bobby@royal.net
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. november 2005 - 12:44 #1
se www.fullxml.com der er en fuld funktionel ASP baseret portal til gratis download
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
06. november 2005 - 18:48 #2
er det ikke bare et snitz Bufferzone?