Avatar billede fun22 Nybegynder
01. november 2005 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Hej

Jeg skal til at lave et nyt site og vil derfor gerne have lidt feedback på det jeg har lavet indtil videre...

http://jtponline.dk/design.jpg

Mvh
Jesper
Avatar billede fun22 Nybegynder
02. november 2005 - 12:26 #1
ingen kommentarer?
Avatar billede weblex Nybegynder
02. november 2005 - 18:40 #2
Jeg tror ikke på at putte knapper i bunden...
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. november 2005 - 15:17 #3
Kan ikke rigtigt lide farverne =/ måske bare en smagssag, ellers prøv med lidt lysere orange
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 17:43 #4
Jeg tror det ville se pænere ud hvis du lavede overskriften grøn eller glå, og fjern det lyse uden om teksten så tror jeg det vil se bedre ud !