Avatar billede schua Praktikant
31. oktober 2005 - 18:07 Der er 1 kommentar

Er der nogle der vil have en udfordring?(POINT AT HENTE HER)

Jeg er i et en butik hvor vi vil starte en klub, som skal høre ind under butikken.
Vi har tænkt os at give bilgalleri.dk baghjul, der skal ikke være popups og det skal ikke koste noget at være medlem.
Siden skal bygges op på faktisk samme måde det kan vi snakke nærmere om.

Først vil jeg gerne høre om der er nogle der har lyst til at indgå et samarbejde om at lave såddan en side. Jeg vil sætte alle mine point på spil, samt i vil få en god omtale.

skriv en mail, eller en kommentar hvis du mener det var en udfordring for dig.

På forhånd tak.

(e-mail christianvdahl@gmail.com)
Avatar billede saucer Nybegynder
03. november 2005 - 14:50 #1
Woo Hoo Alle dine point :) Nice, nu er det sdån at du max må give 200 point pa spørgsmål. Så Du mener vel alle dine 200 point.. Der efter kan alle bare oprette en ny konto gratis og tjene 500 point. Så dine 200 point falder lidt ud..

+ At tror du selv på at folk her inde vil lave en så stor stykke arbejde for 200 point som det ikke kan bruge til noget som helst ?

Men hvis du nu vil have et produkt der kan sparke røv og give bilgalleri.dk baghjul så skal du nok spytte en del kr. i kassen før det er muligt. bare pga, man laver et gratis service side betyder det ikke at folk vil hoppe frem for gale. Der skal bruges penge på reklame og alt sådan noget. Så jeg tror bare at du lige skal tænke over det her en gang og så se om du overhoved har penge, tid og lyst til at lave sådan nogte.

Ps. I dag kan man ikke hente noget gratis. Selv SMS beskeder koster 20øre. Så tænk lige over hvad det er du spørger folk om. Vi udvikler skal jo også have penge til at kunne betale huslejen og mad.

Når alt det er sagt så er jeg da villig til at komme med et bud på prisen hvis det er det du ønsker.