Avatar billede kim_falkner Nybegynder
31. oktober 2005 - 14:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udsendelse af nyhedsbreve via e-mail

Jeg står foran at skulle dette. Og forestiller mig at nyhedsbrevet designes som en webpage til min hjemmeside. Når e-mailen åbnes hentes siden ned og vises i e-mailen. Jeg har set andre gøre dette. Er det nemt? Kan Outlook håndtere det?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
31. oktober 2005 - 14:53 #1
hejsa peter,

Jeg ville anbefale dig at bruge dem her, de ved hvad de laver.

http://www.newsmailservice.com/

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede kim_falkner Nybegynder
31. oktober 2005 - 14:57 #2
Det er måske lidt overkill. Jeg har styring af tilmeld/framelding, database med e-mailadresser, segmenteringsmuligheder, CMS-system mv. Jeg mangler bare at få indholdet fra websiden (eller hvordan det nu best designes) ned i mailen.
Avatar billede pehory Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:27 #3
I outlook kan du sende en html som email. Når du er inde i new message/ny meddelelse skal du gå op i view/vis og trykke på source edit/?? (den nederste)
Så kan du i bunden vælge koden på emailen, hvor du kan indsætte din html-kode.

Husk at skriv folks email i feltet BCC - Hvis ikke du har dette felt skal du i view/vis trykke på all headers/?? (den øverste)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:07 #4
Avatar billede kim_falkner Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:17 #5
Jeg er ingen haj til html. Er der en nem både at fortælle Outlook at den skal hente html koden fra en hjemmeside?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. november 2005 - 10:08 #6
Gå ind på siden ---> vælg filer --> vælg marker alt --> vælg filer --> vælg kopier --> gå ind i outlook og sæt det ind.....