Avatar billede hansen24aar Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:00 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at redigere og slette i en database

Jeg er ved at lave en admin side hvor jeg skal kunne rette og slette i de ting jeg sætter ind.

jeg har lavet det sådan at der er en radio box ud for hvert indlæg og i det felt hvor der er markeret skal den slette det indlæg. hvis jeg vælger at redigere i indlægget klikker jeg på på indlæggets titel...

hvordan laver jeg det??
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
31. oktober 2005 - 08:27 #1
Læs artiklerne om PHP, SQL og MySQL på www.webcafe.dk - så kan du sagtens lave dét, du ønsker.

Hvis det er en SQL-database, du vil arbejde med vel at mærke.
Avatar billede hansen24aar Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:32 #2
det er en mysql database...