Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
30. oktober 2005 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af menuer

To forskellige menuer.. Hvilken en er bedst? Læs gerne meget vægt på overskuelighed og brugervenlighed ved første øjekast, men prøv alligevel lige begge to lidt af! Lad mig høre for- og ulemper ved begge, og eventuel konstruktiv kritik.

http://www.fugleforum.dk/
http://www.fugleforum.dk/nytindex.htm
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. oktober 2005 - 16:09 #1
Den første menu virker meget fint og er overskuelig. Problemet med den er, at man hurtigt lige kan forvirres af hvad der hører til hvor, når man har flere menupunkter åbne.

Den anden menu kan jeg bedst lide. De forskellige sektioner er godt separeret, og man kan hurtigt finde hvad man skal - uden at skulle klikke flere gange.
Det kan godt være den fylder meget, men jeg synes at den er bedst så længe der er indhold (i højre side) nok til at fylde det ud.
Avatar billede mjl Nybegynder
30. oktober 2005 - 16:26 #2
Brug nr. 2 - den er fin!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. december 2005 - 21:42 #3
jeg lukker emnet, men forstår ikke hvorfor i ikke har oprettet jeres svar som det de er - svar?