Avatar billede xhofa Nybegynder
30. oktober 2005 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

19" Widescreen

Hej.

Jeg har ca. 2700,- til en ny skærm. Og jeg jeg har egentlig tænkt på at købe en 19" widescreen skærm. Men den eneste 19" widescreen computerskærm jeg har set er en fujitsu-siemens. Men den kan jeg ikke finde på www.edbpriser.dk - og har derfor lidt svært ved at finde en god pris på den.

Er der nogen der har andre forslag?
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
30. oktober 2005 - 13:51 #1
hejsa

Kan kun finde denne:  http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=151763

Specs stemmer dog ikke overens, men jeg kan slet ikke finde en Scaleo C19-6 skærm på F-S hjemmeside.. Deres widescreen hedder tilsyneladense W...
Lyder mærkeligt.. Men umiddelbart et den fra Computer City (Går ud fra det er der du har set den:-)  ) ret fed, så den derinde forleden:-)og hvis Specs stemmer er den da federe end den på edbpriser..?

Lyhne2
Avatar billede xhofa Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:32 #2
Jeg så den i A-Z (Bilka) - Men er de virkelig de eneste der indtil videre er kommet på markedet med en widescreen computermonitor?
Avatar billede xhofa Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:15 #3
Jeg valgte at købe en Samsung 940B istedet. Så må vi jo se om jeg bliver tilfreds med dette valg.

Men lyhne2, kommer du ikke lige med et svar, så du kan få nogle point?
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
01. november 2005 - 00:38 #4
Ja, det kan jeg sgu godt forstå..Også en lækker sag:-)
Håber du bliver glad for den..

Lyhne2