Avatar billede mpfischer Nybegynder
29. oktober 2005 - 21:59 Der er 5 kommentarer

Kortlæser på bærbar defekt.

Hej, når jeg skal have billeder fra digital-kamera over på min bærbare, ønsker jeg at benytte min kortlæser. Når jeg indsætter mit SanDisk-kort i porten, sker der imidlertid intet. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede kasper.h Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:02 #1
Måske den er gået i stykker? ;)

Bliver kortlæseren fundet i Windows?
Avatar billede mpfischer Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:08 #2
Nej det gør den ikke..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:19 #3
.. snakker vi om indbygget KORTLÆSER ?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
29. oktober 2005 - 23:12 #4
har lidt samme problem, nogle gange duer min kortlæser i min bærbar (indbygget) og nogle gange kan den ikke rigtig læse alle billederne ?
Jeg har så bare en memory stick PRO. Især når jeg skal indsætte billeder til DBA.dk så virker den ik...
en evt løsning kunne self være at putte kortet i dit kamera og tilslutte det til USB'en eller købe en af de såkaldte kortlæsere, der er nok at vælge imellem: http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=215&Sort=Wanted&Soegeord=kortl%E6ser

men selvfølgelig er det da surt at det ikke virker
Avatar billede mpfischer Nybegynder
30. oktober 2005 - 00:59 #5
Ja, indbygget kortlæser?