Avatar billede hgg Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:05 Der er 1 kommentar

Hvorfor kører min centrino maskine aldrig hurtigere end 600 mhz

Nu har jeg haft min laptop i over et ½ år ...
og har undret mig over den ofte havde det lidt hårdt.
nu har jeg fundet ud af den stort set altid kører på en hastighed af 600 mhz.
dette undre mig ikke da det er en centrino maskine ...
men nå jeg sammenligner med andre centrino maskiner, kan jeg se de automatisk kører op på fuld processor kraft så snart man tilfører dem strøm(altså nå de ikke kører på batteri)
mens min stadig kører 600 mhz.

er det en fejl i størmstyrringen eller hvad kan det værer.???

min maskine er en MyBook 259
spec:
1,8 GHz Intel Centrino
512 ram
80 hd
9700 ati radeon

tja det var vel det...
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2005 - 13:12 #1