Avatar billede krusnof Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Qtek eller andre?!

En af mine venner har en Qtek 9090, som jeg er lidt vild med og nu har set at der kommer en 9100 i næste uge! Tastaturet er blevet lidt bedre på den, men til gengæld er den også meget langsommere! Det er derfor jeg spørger jer til råds: Hvad er fordle og ulemper ved de to!? Skal man vælge noget andet?!

Mit forbrug er noget i stilen af personal mixed with business. Det er ikke det største forbrug helt klart, men skal have et Qwerty-tastatur!

Håber I kan hjælpe med nogle gode erfaringer!!

På forhånd tak.
Avatar billede krusnof Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:30 #1
Avatar billede krusnof Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:33 #2
Skal måske også siges, at der gerne må være Windows Mobile 5 systemet på den. Det er vel det bedste ikke?!? Også den nyeste version af Office.
Avatar billede krusnof Nybegynder
08. november 2005 - 22:39 #3
Lukker.