Avatar billede javascript Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan du "hacke" mit loginsystem?

Jeg udloder 200 point til den første, der kommer om ved mit login system og beviser det ved i denne tråd at vise den 8 tegns kode der ligger låst bag mit login system.

Login siden ligger på:  http://login.futte.dk/
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. oktober 2005 - 22:53 #1
En enkel løftet pegefinger.

Man bør ikke efterkomme opfordringer til at Hacke, der ikke efter følges af en skriftlig aftale og ansvarsfraskrivelse af en person man kan positivt identificere som ejeren af det site der skal hackes.

Jeg har ingen grundt til at påstå at javascript ikke er ejeren af http://login.futte.dk/, men i teorien kunne sitet jo være hans værste konkurrent som man således fik hacket af andre og hacking er faktisk straffbart. eller der kiunne ære tale om et elegant eksempel på cross site scripting, hvorefter du nu ejes af javascript og kan bruges til at angribe andre

så opfordringen er at man tænker sig om før man handler, deter altid klogt
Avatar billede plx Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:55 #2
Hvis du kommer med kildekoden, er det meget nemmere at få øje på eventuelle sikkerhedsbrister
Avatar billede javascript Nybegynder
02. november 2005 - 00:59 #3
Avatar billede plx Nybegynder
02. november 2005 - 02:14 #4
Var det et formål med dette spørgsmål?