Avatar billede kikiku Nybegynder
27. oktober 2005 - 20:38 Der er 13 kommentarer

Tastatur virker ikke som det skal i Bios(inden opstart winxp)

Hej !¨
Jeg kan ikke bruge piletasterne og enter og flere tastatur knapper i BIOS eller valg af hardwareprofil(dvs. inden opstart af windows)
Nogen ideer?
Kim :o)
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 20:39 #1
virker det i BIOS ?`(tryk normalt på DEL eller F1 under opstart)
Avatar billede kikiku Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:10 #2
Nix det virker ikke i Bios!
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 22:21 #3
ok, virker et eksternt tastatur ? (ps der er ingen grund til du selv ligger det som svar, svar bruges først når man er sikekr eller næsten sikekr på det er er løsningen, og det er du vel ikke allerede ;) )
Avatar billede off-line Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:25 #4
Er dit tastatur USB? Hvis det er så prøv med et "gammeldags" stik.
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 22:30 #5
hmm hvorfra har jeg det er en bærbar *G* men prøv først med et andet tastatur *S*
Avatar billede kikiku Nybegynder
27. oktober 2005 - 23:07 #6
Hej!
Nix det er ikke et USB tastatur! tastaturet virker i windows upåklageligt, og det er ikke en bærbar.
Problemet opstår kun når jeg skal navigere rundt i min BIOS med piletasterne eller vælge en hardwareprofil inden opstart af windows!
Indtil videre tak!
Kim
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 23:10 #7
har den altid gjort det i BIOS eller er det kommet for nyligt ?
Avatar billede kikiku Nybegynder
27. oktober 2005 - 23:11 #8
det er opstået for nyligt
Avatar billede nva Praktikant
28. oktober 2005 - 08:06 #9
Det er vel ikke noget med en 'F lock key' der skal trykkes på før resten af keyene virker?
Avatar billede kikiku Nybegynder
28. oktober 2005 - 20:35 #10
F lock key hvor og hvad er det?
Avatar billede nva Praktikant
31. oktober 2005 - 08:07 #11
'F lock key' er at dine F-taster ikke virker som almindelige funktionstaster før du har trykket på 'F lock key' (en speciel tast på dit keyboard)
Avatar billede kikiku Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:33 #12
Jeg har ingen F-lock key på tastaturet!
Så det er det nok ikke!
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:15 #13
brug for mere hjælp ?