Avatar billede darios51 Nybegynder
27. oktober 2005 - 20:23 Der er 5 kommentarer

CRC fejl i RAR..

Hej.

Jeg har et RAR arkiv, som er delt op i en masse små filer. Arkivet indeholder en fil.

Når den er halvt færdig med at pakke ud siger den noget med at der er en CRC fejl i filen.

Hva gør jeg?
Avatar billede Six Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:28 #1
Du kan ikke gøre noget, hvis filen er en del af et span. f.eks noget.r01 noget.r02 - er der en af filerne der ikke er i orden, hvis det er en enkelt rar fil, er filen ikke i orden og du kan ikke få noget ud af den. Hvis den er downloadet kan du prøve at hente den igen.

CRC er Cycklisk Redundans Check - jeg er ikke helt sikker på hvad det er og sådan, men det er noget med at filen/filerne ikke stemmer overens med original filen/filerne mener jeg.
Avatar billede Six Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:44 #2
Kunne du tænke dig at lukke dine spørgsmål når du får svar? - her tænker jeg på http://www.exp.dk/spm/626302 - og så det vi kører her.

Kunne du bruge mit svar til noget ?
Avatar billede darios51 Nybegynder
29. oktober 2005 - 03:19 #3
Ja bare luk det andet og det her, ellers ikke :P
Avatar billede Six Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:36 #4
Det er dig selv der skal lukke spørgsmålene. ;D ved at acceptere de svar du får hvis de er brugbare. Når svaret er accepteret er spørgsmålet lukket. Og det er en meget god ide at få lukket sine spørgsmål når de er besvaret med et svar man kan bruge, ellers gider folk ikke hjælpe dig hvis du har 20 åbne spørgsmål.
Avatar billede Six Nybegynder
14. november 2005 - 22:24 #5
Lukketid ?