Avatar billede clalar Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:26 Der er 5 kommentarer

Databaseresultater i FrontPage

Hej alle

Jeg er ved at lave en database over al min musik ved brug af FrontPage og jeg er næsten færdig. Dog er der en enkelt ting, jeg ikke kan finde en løsning på?

Klik her for et screenshot: http://www.hos-moster.dk/test.jpg
Siden er rammeopdelt i 3 sektioner (top / indhold / bund)

Systemet fungerer således, at man søger på en titel og frem på skærmen springer søgeresultatet. Er der flere resultater genererer FrontPage automatisk et knapsystem (se grøn markering). Mit ønske er at "flytte" den funktionalitet til knapper (gif-filer) af eget design og på fastlåst plads i bund-rammen (se rød markering).

Er det muligt? Jeg vil gerne give 150 point for hjælpen, da det betyder meget for mig at lykkes med projektet.

På forhånd tak
clalar  ;o)
Avatar billede serverservice Praktikant
27. oktober 2005 - 00:28 #1
Ved godt at mange html guruer ikke bryder sig om denne løsning , men her er et forslag til frontpage.
Efter at have valgt insert - interactive button - vælg en foreløbig knap- egenskaber
Fravælg hoover samt presseffekt hvis du ikke skal bruge det. - vælg gif.
Gem den og vælg evt. et andet navn som passer til din gif - erstat dit valgte knapgillede med din gif.
Evt. kan du redigere egenskaber i selve koden bagefter -
kan du ikke bruge min løsning , så bare afvis mit svar....
Avatar billede serverservice Praktikant
17. november 2005 - 09:21 #2
noget nyt her?
Avatar billede clalar Nybegynder
29. november 2005 - 10:45 #3
Jeg har selv løst opgaven...  ;o)
Avatar billede serverservice Praktikant
29. november 2005 - 16:06 #4
ok - hvad endte det hele med så ? husk også at lukke spm.
Avatar billede clalar Nybegynder
30. november 2005 - 13:57 #5
Hvordan lukker man et spørgsmål - det kan jeg ikke lige gennemskue?

Jeg fandt ud af at absolutplacere knapperne samme sted på side ved at ændre i fpdbrgn2.inc

;o) clalar