Avatar billede kasperbr Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm kan max blive 1024 x 768

Hej Eksperter..

Jeg har et problem med min opløsning på bærbar.. Hvis jeg ændre opløsningen til en større opløsning end 1024 x 768, er selve skærmen for lille.. Dvs. at hvis jeg laver den om til 2048 x 1536 kan jeg kun se 1/4 af skærnen, så jeg kan rokere rundt på skærmen..

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak..
Kasperbr
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 16:06 #1
kan du ikke, en fladskærm er bygget til en opløsning og kun den, er opløsningen højere oplever amn det fænomen du selv har erfaret.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:08 #2
Okay.. Men det er bare mærkeligt, at jeg kan ændre den til en større skærmløsning end det den er bygget til..
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 16:10 #3
nej for det er ikke noget skærmen bestemmer, men dit grafikkort
Avatar billede kasperbr Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:13 #4
Nåe ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Men kan man ikke hente en anden driver eller noget.?
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 16:23 #5
nej det er en fysisk begrænsning i skærmen, det kan du ikke gøre noget ved.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:45 #6
brug for mere hjælp ?