Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2005 - 02:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med opdatering af driver til Geforce Go 6200

Hej alle sammen.

Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste dette spørgsmål, men jeg skriver det nu engang her.

Problemet er at jeg på min nye Amitech Freenote 5380 adskillige gange har oplevet at et program vil have mig til at opdatere mit grafikkort.

Grafikkortet er af typen Nvidia Geforce Go 6200. Helt præcist hedder det GeForce GO 6200TC 128MB.

Jeg har søgt Nvidia's sider op og ned, og jeg har downloadet adskillige drivere som jeg troede var de rigtige men hver gang har jeg fået denne besked af installeringsprogrammet: "Nvidia-installationsprogrammet kunne ikke finde nogen drivere, der er kompatible med din aktuelle hardware. Installationsprogrammet slutter nu".

Jeg har søgt og søgt. Brugt Google og også fået en masse hits, men selv om mit grafikkorts navn indgår i de lister der er hæftet ved en specifik driverfil, ja så får jeg den samme besked som jeg skrev tidligere.

Jeg er ret så irriteret af det her problem så hvis nogen kan hjælpe mig vil det være meget dejligt.

På forhånd tak. Og hvis der er brug for yderligere info, så skriv det endeligt.

Lasse
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 07:38 #1
Avatar billede huset Praktikant
26. oktober 2005 - 08:23 #2
Den virker fint boxer :*D

Mobile drivers skal altid hentes på producentens hjemmeside.

Amitech har ofte et irriterende problem med man skal indtaste produktnummer eller serienummer på maskinen før man må hente fra dem.
Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:32 #3
Det er den driver jeg har installeret. Og på trods af det bliver jeg stadig bedt om at finde en opdatering når jeg kører krævende programmer som f.eks. spil.
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:39 #4
Derfor er det ikke sikkert at der findes en opdatering!
Det er bare noget dit system beder dig om fordi det har svært ved at følge med.

Hvis du ikke har nyeste DirectX, kan du prøve at installere det:
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm
Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:42 #5
Ok. Det er såmænd også svar nok. En afklaring på et frustrerende problem :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 13:24 #6
Ja, det er jo desværre sådan at vores hardware ikke altid kan følge med :o)
Tak for point.