Avatar billede udvikler Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:29 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bedømmelse af design

Så har jeg brugt et stykke tid på at lave et design, ja så kunne det da være dejligt med noget feedback. Vil gerne have noget brugbart, så lad venligst vær med at skrive: "Det er flot" eller lign. Helst en begrundelse på hvad der er godt og hvad der er dårligt.

- www.adeee.frac.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2005 - 21:34 #1
Den gør ondt i panden. Først ser man en mørkere baggrund, og så bliver det hvidt. Man skal så yderligere knibe øjnene sammen for at læse de små bogstaver skrevet med en lys farve på det hvide.

Jeg får ondt i øjnene.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:34 #2
jeg synes at siden er flot !!!

måske en sort ramme om det øverste blå billede ligesom nedenunder !

og så en titel på hjemmesiden ! evt inde i det blå billede
Avatar billede udvikler Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:34 #3
- Skal lige siges at banneret ikke er det originale, har bare lagt et tilfældigt billedet ind. Venter nemmelig på at mine billeder fra ferien kommer :)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:34 #4
ja teksten lidt større !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:35 #5
ligesom her på eksperten !
Avatar billede udvikler Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:35 #6
Jamen miss-g det er netop meningen at baggrunden er hvid i forhold til baggrund, det giver ligsom fokus på indholdet :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:16 #7
Er enig med miss-g, der er for meget kontrast i med baggrunden, og så kan jeg ikke lide mønsteret er så fremtrædende.

Derudover synes jeg dit topbanner falder meget ud i baggrunden, så det kunne du måske tænke over når det rigtige banner kommer på plads.

Hvorfor bruger du orange på siden, men grøn til søgeboksen? det synes jeg ikke virker særlig fedt. Da det er det eneste sted du bruger denne grønne farve.

Hvis der skal være meget tekst på siden, så ville alle over 35 falde fra, da teksten er svær og læse, selv jeg skal faktisk koncentrere mig om at læse den, og så er der ikke mange der gider læse en lang artikel.
Avatar billede udvikler Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:23 #8
Det var et rigtig godt svar triple-x tusinde tak, så vil jeg da gøre noget ved den tekst, forhøje til størelsen som her på experten. :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:26 #9
du kunne også gøre den orange farve en anelse mere kraftig. hvis du ikke er glad for store tekststørrelser
Avatar billede domaz.dk Novice
26. oktober 2005 - 09:49 #10
hvorfor bruger du et .bmp billede...??
Avatar billede udvikler Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:38 #11
Fordi jeg ikke ville ødelægge kvaliteten, hvis jeg gør det om til JPG bliver det utydeligt. Men som sagt er dette jo kun et desing, det skal jo slet ikke være et stort billede i sidste ende :)
Avatar billede exclusive Nybegynder
30. november 2005 - 19:22 #12
den stinker... :-S