Avatar billede steen_hansen Forsker
25. oktober 2005 - 20:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med bannerservere efterlyses

Findes der udbydere af bannerservere? I givet fald, er her nogle med erfaringer mht. pris/ydelse/kvalitet/statistik? Mit eneste krav er, at bannerne kan roteres på sådan en måde, at alle får vist deres banner lige mange gange. Altså skal de vises én gang i løbet af en cyklus, inden der startes forfra.

Jeg har to krav: Det ovenstående, samt at der ikke er noget videre nedetid. Pinligt, hvis der i en ifrane står "Siden kan ikke vises".
Avatar billede whee Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:52 #1
Hvad med bannerbytte, er det sådan et system du søger?
www.elitebanner.dk eksempelvis, eller www.ban.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. oktober 2005 - 18:06 #2
Nej, det er ikke bannerbytte. Jeg søger en bannerserver, der reelt kan styre bannere og samtidig holde orden i statistikken. Jeg søger ikke kun en bannerserver, men også input fra folk, som har erfaringer med bannerservere.
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. oktober 2005 - 18:10 #3
Jeg havde en samarbejdspartner, som benyttede en amerikansk bannerserver med en fin og udførlig statistik, men jeg har desværre ikke kontakten til ham mere, og jeg kan ikke huske linket.
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. november 2005 - 23:50 #4
Lukker spørgsmål. Men tak for inputet, whee :)