Avatar billede jfj Nybegynder
24. oktober 2005 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg har en HP 320 LX paltop pc men mangler software til conect

Når jeg har installeret Microsoft Activesync kan min pc få palmtoppen til at reagere, men jeg får meddelelsen :
"Unable to connect to your mobile device.  It is not compatible with the version of microsoft activesync currently installed on this desktop computer."
Jeg har prøvet flere versioner activesync, fra 3,0 til 3,8 men jeg får meddelelsen for dem alle.
Nogen ide om hvor jeg finder software der virker ?? min palmtop pc kører windows CE 1.1
Avatar billede fxj Juniormester
25. oktober 2005 - 18:30 #1
Hej

Jeg tror ikke ActiveSync var lavet da HP320LX og Windows CE 1.1 kom frem.

Du kan imidlertidig hente et program her, der kan det samme:
http://www.hpcfactor.com/support/syncsoft/hpcexplorer/default.asp

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede jfj Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:40 #2
Det var lige det jeg manglede.
Det virker som det skal så, tusind tak for hjælpen.
Avatar billede jfj Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:47 #3
Jeg fik vist ikke givet point så jeg prøver igen.
Undskyld
Avatar billede fxj Juniormester
26. oktober 2005 - 17:51 #4
tak for point og hurtig tilbagemelding.
Jeg var glad for at kunne hjælpe