Avatar billede jgni Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 skærme på Windows 2000

Jeg har en DELL-fladskærm og min IBM bærbare docket til den skærm.
Da den kørte XP kunne jeg sagtens køre 2-skærms, men nu i 2000 har jeg problemer med den. Jeg har ikke muligheden for at slå det til.
Noget specielt der skal gøres?

Der kan muligvis være tale om manglende adm-rettigheder, men hvordan kan det tjekkes evt.?
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 22:58 #1
finderwindows begge grafikkort ? (eller er det et kort med dual output ?)
Avatar billede jgni Nybegynder
23. oktober 2005 - 23:07 #2
Hmmm.....nu er det jo en fladskærm og en bærbar docket til den.
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 23:09 #3
ok (havde jeg overset) men det er et driver spørgsmål så
Avatar billede jgni Nybegynder
24. oktober 2005 - 08:52 #4
Ja, jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret :)
Spørgsmålet er så bare; what to do!
Avatar billede jgni Nybegynder
30. oktober 2005 - 01:43 #5
Jeg lukker spørgsmålet.