Avatar billede newyork Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort virker ikke

Hej..

Jeg har lige købt et nyt grafikkort af mærket PowerColor Radeon 9600 XT, men jeg kan ikke få driveren til at virke. Først installerede XP selv kortet men ikke ordentligt for vinduerne "hakkede" når man flyttede dem. I stedet prøvede jeg på at installere de drivers der var på cd'en og de virkede næsten også, men efter et stykke tid slog kortet nærmest fra. Skærmen opførte sig som om at pc var slukket men det var den ikke. I stedet for valgte jeg at installere de drivers som ligger på nettet men når installationen er færdig og jeg har genstatet så melder min computer fejl og opfører sig mærkeligt.
Jeg fandt dog ud af at driverne fra mit gamle geforce stadigvæk var installeret så efter jeg fik dem afinstalleret og de nye drivers fra cd'en installeret så stoppede mit kort med at gå ud.
Desværre virker de installerede drivers ikke fuldstændigt for en gang i mellem gå min pc nærmest i stå og jeg kan heller ikke installere den ATI-manager man skal bruge når man skal ændre i opløsningen, bruge TV-out osv.
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for det er virkelig irriterende???

PS. Mit gamle bundkort understøtter kun AGP4X og kortet er AGP8x. Kan det volde nogle problemer?
Avatar billede screem_brille Novice
22. oktober 2005 - 13:28 #1
Nej det vil ikke volde problemer, men hvad i alverden har det med telefoner at gøre ?
Avatar billede newyork Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:33 #2
hov.. den ramte forkert.. den skulle stå under noget andet.. lukker spørgsmålet og åbner et nyt
Avatar billede newyork Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:33 #3
k