Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2005 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafik til web

Hej eksperter.

Jeg har brug for et design til mit sitet.

Min plan er at der skal være:

Der skal være noget kreativt luft omkring, sitet.
Design størrelse: 1024 * 768
Top/bottom: 10px luft
Left/right: 30px luft

Kunne godt tænke mig der er runde hjørner.
Farver:
Selve baggrund, på luften, er op til dig.
Farven på selve siden, gerne lidt "base".
Menu-valg bjælken som er vandret, bestemmer du, men selve menupunkterne har hver deres farve. Grøn, Rød, Gul, Blå & en valgfri.
Menuen, som er lodret, og login boksen's baggrund, bliver udskiftet(det klarer jeg men bare så man ved det), når man har klikket på en kategori i den vandret menu.

I toppen er der plads til, et logo i venstre side, og til højre et banner (468 * 60).

Nede under skal der være en menu med 5 punker: (den er vandret)
Menu1, menu2, menu3, menu4, menu5

under menu oversigten ^^, bliver siden delt i 3:
venstre er endnu en menu, som bliver udskifet, når man har valgt et punkt i fra den forrige menu med de 5 punkter. (den her er lodret)

i midten er selve frame.

til højre, er der en login boks.(email, og kodeord, og så en login knap) login delen, må gerne have en bestemt adskilt ramme af en slags.

Håber I kan hjælpe mig, med mit problem.
Avatar billede wanze Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:36 #1
Tror du skal prøve at tegne det - det opridse hvor stregerne skal være.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2005 - 17:06 #2
Har fundet ud af noget andet
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2005 - 17:06 #3
/lukket