Avatar billede fun22 Nybegynder
22. oktober 2005 - 07:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Designer til stort webpotal projekt søges

Hej

Jeg vil til at starte en støre portal op, med et koncept som godt nok er set før men, ikke i så stort et omfang.

Selve ideen er at lave en kæmpe hygge/dating side med massere af funktioner.

Mere vil jeg ikke komme ind på her, men i kan sende en e-mail eller tilføje mig på msn.

E-mail: jtp@jtponline.dk
Msn: jtp@home2.gvdnet.dk

Håber at høre fra en med den rigtige ånd ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2005 - 14:45 #1
skal lige høre er det en grafik eller en programmør du mene med designer?

og hvad kommer vedkommendes opgaver nærmere fortalt til at gå ud på?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2005 - 20:51 #2
nåh må jo gå ud fra du fandt de kontakter du skulle så :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:28 #3
Det er en grafiker.. Jeg programmere det selv men jeg er elendig tilat designe, så det er der der skal asissteres..

Det opgaven går ud på er at lave et design som er brugervenligt og som man ikke bliver træt af at se på med det samme..

Jeg har endnu ikke hørt fra nogen..

Det er pt. friviligt men hvis der kommer noget overskud, så vil du selvfølgelig også få noget ud af det..
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:45 #4
Nogen der har lyst??
Avatar billede fun22 Nybegynder
02. november 2005 - 09:09 #5
lukker..