Avatar billede mcrellen Nybegynder
21. oktober 2005 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt modem, webspeed

Da RJ45 udgangen i mit Motorola SB4100 modem tilsyneladende er brændt af, og jeg har dårlig erfaring med net via USB er jeg på udkig efter et nyt modem. Jeg har dog ikke været i stand til at finde noget på tdc's egen hjemmeside, og vil derfor gerne høre hvor man kan få et modem der er kombatibelt med webspeed.
Avatar billede cyberjelle Nybegynder
21. oktober 2005 - 21:36 #1
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=41789573
SB5100 er den tdc bruger til webspeed nu!
Avatar billede cyberjelle Nybegynder
21. oktober 2005 - 21:37 #2
Men synes da det lyder underligt, at tdc ikke vil reparere/udskifte den....
Avatar billede mcrellen Nybegynder
21. oktober 2005 - 21:51 #3
Er en lille uge siden jeg snakkede med dem sidst, og er ved at være lidt træt af at sidde her og vente på dem med mit ustabile net:l