Avatar billede superanden Nybegynder
21. oktober 2005 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Større skriftlig opgave

Hej Eksperter.

Jeg skal snart aflevere emne valg for større skriftlig opgave. Men kan bare ikke finde på det helt rigtige emne. Jeg har fysik og matematik på A-Niveau, og vil derfor gerne skrive inden for en af disse 2 fag (nok helst fysik da en praktisk indragelse ville være at foretrække)

Jeg ved ikke om eksperten er det rigtige sted at stille det her spørgsmål, men jeg ved her vrimler med it-uddannede, som sikkert kunne komme med nogle sjove spændende emner inden for Fysik/Mat som har noget med IT at gøre.

Håber der vil komme nogle spændende bud. De mange point da der vil blive tildelt point til alle med et godt forslag. Mange tak.

//Anders
Avatar billede mugs Novice
21. oktober 2005 - 21:37 #1
Prøv at se i eksperten's artikelsystem. Der er mange spændende emner.
Dette er ikke en opfordring til at kopiere en artikel, men at give din egen vinkel til et emne.
Avatar billede superanden Nybegynder
10. november 2005 - 17:33 #2
Valgte at skrive om elektriske kredsløb og differentialligninger.
Avatar billede superanden Nybegynder
10. november 2005 - 17:34 #3
svar