Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 16:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Web10.dk nede IGEN

Nogen der ved hva der sker med www.Web10.dk ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:27 #1
Jeg tror bare at deres server er nede...Det kan ske for alle. Ekspertens server er også nede en gang i mellem. Der går sikkert ikke lang tid før den er oppe igen !
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 16:36 #2
ja, du har nog rett, men det er pisse irriterende når serveren ik kører.
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2005 - 17:21 #3
klart - men hvad kan man også forvente til den pris :)

iøvrigt har TDC vist lidt problemer nogle steder så måske kan de tilskrives skylden
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
21. oktober 2005 - 17:24 #4
ja det er det...især når eksperten går ned og man lige har oprettet et spm !
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 17:41 #5
TDC??? - Har ik dem lavet nok balade??? - CRAP!
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 18:32 #6
www.web10.dk

Talk|Active hosts: web10, starthotel, space1, scanhost

På grund at et større kabelbrud er serverne desværre utilgængelige. Tidshorisonten for hvornår de kommer op igen er ukendt.

Due to a major cable defect our servers cannot be reached. Currently we do not know, when they will be available again.

Så var det måske ik TDC sin fejl denne gang *hihi*
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2005 - 18:43 #7
say what? hvad betyder den sidste sætning lige?
Avatar billede easywebhost Nybegynder
22. oktober 2005 - 12:20 #8
Kengun

Lad mig overtage hosting af din hjemmeside.

Priser m.m. kan du finde her :

http://www.easywebhost.org/

Mogens
Easywebhost.org
Avatar billede Kengun Praktikant
22. oktober 2005 - 13:07 #9
Hej Mogens,

Tak for dit tilbud om at hoste min hjemmeside. Jeg vil meget gerne kontakte dig hvis jeg flytter mine hjemmesider.

Til www.Tyros2.net og www.KN7000.net trænger jeg PHP med en mysql database til hver. Går det fint?

mvh
Kenneth
Avatar billede Kengun Praktikant
22. oktober 2005 - 13:08 #10
oops, "my bummer", ser jo nu på din webside at du har støtte for PHP, mysql og mere til :)
Avatar billede Kengun Praktikant
30. november 2005 - 12:40 #11
Det er da træls, nu er Web10 nede IGEN :( Måske jeg skulle kigge efter nogle lidt mere stabile webhosts.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
30. november 2005 - 20:39 #12
Tak for kaffe...

Mit tilbud er stadigvæk gældende

Jeg kan kontaktes via nedenstående hjemmeside :

http://www.easywebhost.org/

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede exp Juniormester
30. november 2005 - 23:22 #13
easywebhost >>
Det er ikke tilladt at gøre reklame for, og/eller henvise til hjemmesider, der ikke er relevante for spørgsmålet. Heller ikke i din signatur

Ref.:
www.exp.dk/regler.phtml §2.1.6

Ønsker du at annoncere på eksperten.dk, kan du kontakte IDG her:
www.exp.dk/annoncering.phtml
Avatar billede exp Juniormester
30. november 2005 - 23:23 #14
Nå ja:

exp/coadmin