Avatar billede koden Novice
20. oktober 2005 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ADSL via Cybercity. Tlf. og splitter

Mine forældre har Cybercity ADSL.
De her 2 tlf i huset.

Der hvor ADSL udstyret står er tlf. tilkoblet en såkaldt splitter
Den anden tlf. sidder bare i tlf. stik andet steds i huset.

Cybercity siger at alle tlf. skal gennem splitter.

Når adsl forbindelsen er slukket virker den anden tlf. fint, men er den tændt, så skratter den og kan ikke bruges.

Vi kan selvfølgelig trække en ledning til splitteren fra den anden tlf., men kan man ikke få et filter??
Det har jeg hørt at man kan ??
Avatar billede janbangm Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:06 #1
Jeg har købt ekstra splitter i telebutikken. Det virker fint
Avatar billede koden Novice
20. oktober 2005 - 15:09 #2
Okay...det vil jeg så prøve.
Hvad kostede sådan en fyr?
Avatar billede janbangm Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:12 #3
Jeg kan ikke huske det, men lige under 100 kr. pr stk. mener jeg
Avatar billede koden Novice
20. oktober 2005 - 15:12 #4
kan jeg købe en fra TDC som hedder kombi filter til 99 kr og bruge den på min cybercity, eller skal det være en fra cybercity.
Avatar billede koden Novice
20. oktober 2005 - 15:12 #5
send svar
Avatar billede janbangm Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:13 #6
Okay
Avatar billede koden Novice
20. oktober 2005 - 15:19 #7
Tror de vil tjene ekstra. Dette står på hjemmesiden:

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at kunne benytte alle telefonstik?

Ønsker du at benytte alle dine telefonstik til telefoni – men vil undgå at trække forlængerledninger fra det stik, som benyttes til ADSL - kræver det, at du bestiller et teknikerbesøg til 695 kr. Teknikeren vil etablere et nyt stik til din ADSL-forbindelse, og derefter kan alle andre telefonstik i husstanden benyttes til fastnet-telefoni.
Avatar billede janbangm Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:21 #8
Jamen det vil de nok, men jeg tror løsningen med splitter er billiger. Men kan hvis have op til 4 splitter på en linie