Avatar billede sigmig Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:40 Der er 4 kommentarer

Fjernelse af handling ved tryk på én tast

Er der nogen der ved hvorfor det der er skrevet efter et linieskift gentages når der trykkes på tast med 5-tal?? Det ser ikke ud til at være at være en autokorrektur eller lign. Det er Word 2000.
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:50 #1
Det er nu F4-tasten, der gentager det man lige har skrevet - en smart funktion, hvis man hurtigt skal bruge de samme tekster lige efter hinanden - hvornår man så skal det må guderne vide :-)
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:51 #2
Det var et svar :-)
Avatar billede sigmig Nybegynder
19. oktober 2005 - 14:44 #3
Meget smart funktion, men det var nu ikke helt det jeg mente. Det en 'action' der sker når man trykker på 5-tals-tasten. Hvis fx man skriver noget tekst og derefter 2005, så vil den gentage lige så snart man trykker fem.
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2005 - 14:51 #4
Forstår ikke hvad du mener så...?