Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Begrænset eller ingen forbindelse!

Min pc har kørt fin i lang tid, og pludselig får jeg denne besked "Begrænset eller ingen forbindelse" og nu kan jeg ikke komme på nettet. Mit netværk mellem mine to pc'er virker fin og den anden går fin på nettet. Jeg fatter det ikke!

Jeg er klar over at dette spørgsmål er stillet mange gange her på siden, men alle uden et endeligt svar.
http://eksperten.dk/list.phtml?Esession=b3ddf15c1de69e88c1ca169e70fa0e09&method=and&excerpt_on=1&find=%22begr%E6nset+eller+ingen+forbindelse%22

Nogle gode idéer???
Avatar billede boxer Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:04 #1
Prøv dette:
Gå ind i netværksforbindelser via kontrolpanel. Højreklik på din forbindelse og vælg reparer.

Eller:
Hent og kør disse programmer. Kør kun det andet hvis det første ikke virker:
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/WinSock-XP-Fix.shtml
http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/LSPFix.shtml
Avatar billede boxer Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:05 #2
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 14:07 #3
Cool, det prøver jeg lige. Fandt et gammelt spg hvor du også anbefalede LSP-fix så den har jeg allerede prøvet.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 14:24 #4
HURRA, Boxer - du er for sej! WinSock-XP-Fix løste problemet.
Send lige et svar hvis du vil have nogle points! Og tusinde tak for hjælpen.

Mvh
MadsRH
Avatar billede boxer Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:33 #5
Du får et svar.
Dejligt at det virkede :o)