Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. april 2001 - 08:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Job

Det er fint nok med samarbejdet med Jobeasy.

Men det virker lidt ubrugeligt med den lille 5 punkts joboversigt i højre side, når man ikke kan se hvor i landet jobbet er placeret.

Er det ikke muligt at få en angivelse af jobbets placering smidt på også?

NanoQ
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. april 2001 - 17:00 #1
Det kræver ét klik, så kan du se det. Det må være et minimum :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. april 2001 - 08:22 #2
andreas, du har da ret... men der skal mange klik til, når man kun er interesseret i et job i Århus f.eks. ;)

Det kunne være rart hvis der f.eks. kunne stå noget i stil med \"postnummer: jobbeskrivelse\" - altså eksempelvis:

1050:Netværksadministrator
8000:IT guru
5220:ASP programmør
...

Jeg synes det ville give jobsektionen lidt mere brugbar funktionalitet end bare at være en \"banner\" for Jobeasy :)

NanoQ
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. april 2001 - 18:50 #3
Jeg beklager det er din holdning, og er ikke enig i det er et banner, men brugbart content, i form af relevante karriemuligheder for Ekspertens brugere.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2001 - 00:02 #4
Jeg klantrer ikke brugbarheden. Relevansen er absolut til stede. Mit forslag er udelukkende et oplæg til øget overskuelighed :)

Men som det er nu fungerer det jo primært som banner. Man er nødt til at klikke på \"jobbeskrivelsen\", for at se om jobbet på nogen måde er relevant. Sådan ville man kunne blive ved længe, hvis man skulle gætte sig frem. Derfor ville enhver jo hoppe videre til jobeasy\'s hjemmeside, og foretage en decideret søgning derinde.

Så jeg istedet en \"overskrift\" der hed \"8410:Novell konsulent\" ville den straks fange min interesse, og jeg ville klikke på den.

NanoQ